Geen producten (0)

RETOURNEREN 


Ondanks dat wordt geprobeerd zo duidelijk mogelijke foto's en informatie op de website te plaatsen, kan het natuurlijk zijn dat het sieraad tegenvalt. In dat geval kun je gebruik maken van het retourbeleid. (Alleen geldig voor Eu Landen plus Noorwegen, Liechtenstein en Ijsland).

 

Annuleren
Je kunt, zonder opgaaf van redenen, je bestelling kosteloos annuleren. Dit kan via de mail of via een berichtje. Je ontvangt dan een bevestiging per e-mail. Als je bestelling al is verzonden, geldt het retourbeleid.
Retourbeleid
Je hebt het recht om je hele of gedeeltelijke bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen te retourneren. Hoe doe je dat?
-  Geef dit door via e-mail

-  Vul hier het retourformulier in en mail het naar info@bliinkt.nl.
-  Je ontvangt dan een bevestiging en eventuele retourinstructies per e-mail. B
innen 14 dagen na ontvangst van de bevestiging moet de retourzending door ons zijn ontvangen. Je ontvangt een mail zodra de retourzending bij Bliinkt is aangekomen. Gebruik voor de retourzending zoveel mogelijk de originele verpakking.
- De kosten en risico's van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.
- Retouren zijn alleen per post mogelijk. Bliinkt heeft geen bezoekadres.

NB Geen mail ontvangen? Check je spambox!
Ook in je spambox geen mail? Als je een berichtje stuurt en daarin je telefoonnummer vermeldt, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
 Terugbetaling
- Het aankoopbedrag krijg je volledig terug, mits de artikelen die retour gezonden worden in dezelfde staat zijn als ze zijn verzonden. Dat wil zeggen ongedragen, zonder luchtjes, make-up resten, beschadigingen of gebruikssporen anders dan de voor aankoop reeds aanwezige.
- De verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed.

Let op:
Niet binnen de retourtermijn ontvangen zendingen, niet of onvoldoende gefrankeerde en onder rembours verzonden zendingen en artikelen die niet in dezelfde staat zijn als vóór aankoop (ter beoordeling van Bliinkt), kunnen we niet accepteren. Het aankoopbedrag zal in genoemde gevallen niet worden terugbetaald.
Klachten
Vanzelfsprekend is het fijn als je tevreden bent met je aankoop! Maar het kan natuurlijk altijd anders uitpakken. Laat het me in dat geval weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.

In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt gaan we naar het Europese Onlineplatform voor Geschillenbeslechting.

 

Tips
Welkom!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Pinterest