Geen producten (0)

RETOURNEREN   (For English click here)


Aankoop
Bij betaling van je aankoop d.m.v. overboeking heb je 7 dagen om de betaling te doen. Het sieraad wordt voor je gereserveerd totdat je betaling is ontvangen.
Lukt het niet binnen deze termijn te betalen? Dan kan mogelijk deze termijn worden verlengd, maar alléén na overleg. Dit kan via e-mail. Als de betaling van de bestelling niet binnen de standaard dan wel afgesproken termijn ontvangen is, zal de bestelling worden geannuleerd.


Annuleren
Je kunt, zonder opgaaf van redenen, je bestelling kosteloos annuleren.  Ook dit kan via mail. Je ontvangt dan een bevestiging per e-mail.. Als je bestelling al is verzonden, geldt het retourbeleid.


Retourbeleid
Je hebt het recht om je hele of gedeeltelijke bestelling binnen 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgaaf van redenen te retourneren. Hoe doe je dat?
-  Geef dit door via e-mail
-  Vul hier het retourformulier in en mail het naar info@bliinkt.nl
-  Je ontvangt dan een bevestiging en eventuele retourinstructies per e-mail

Let op:
Na ontvangst van deze bevestiging moet de retourzending  binnen 14 dagen door ons zijn ontvangen.
Zodra de retourzending bij Bliinkt is aangekomen, zal dit per e-mail aan je worden doorgegeven, evenals de datum van terugbetaling.

Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug, De verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed.

De kosten en risico's van de retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.

De artikelen die retour gezonden worden dienen in dezelfde staat te zijn als ze zijn verzonden. Dat wil zeggen ongedragen, zonder luchtjes, make-up resten, beschadigingen of gebruikssporen anders dan de voor aankoop reeds aanwezige.

Gebruik voor de retourzending zoveel mogelijk de originele verpakking.

Artikelen die niet in dezelfde staat zijn als vóór aankoop (ter beoordeling van Bliinkt), of niet binnen de retourtermijn ontvangen zendingen kunnen we niet accepteren. Ook worden onder rembours verzonden en niet of onvoldoende gefrankeerde zendingen niet geaccepteerd. Het aankoopbedrag zal in beide gevallen dan niet worden terugbetaald.

Bedenk wel dat je vintage sieraden koopt die al een leven achter de rug kunnen hebben. Ondanks dat wordt geprobeerd zo duidelijk mogelijke foto's en informatie op de website te plaatsen, kan het natuurlijk zijn dat het sieraad tegenvalt. In dat geval kun je gebruik maken van het retourbeleid.


Klachten

Vanzelfsprekend is het fijn als je tevreden bent met je aankoop! Maar het kan natuurlijk altijd anders uitpakken. Laat het me in dat geval weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.
In het onwaarschijnlijke gaval dat dit niet lukt gaan we naar het Europese Onlineplatform voorGeschillenbeslechting.


Tips

Welkom!


RETURN POLICY

Purchase
In case of payment of your puechase by fund transfer you have 7 days to arrange payment. The purchased item is reserved for you until your payment is received.

Are you unable to pay within this period? Please request an extension of payment period via e-mail. If the payment of the order is not received within the standard or agreed period, the order will be cancelled.

Cancellation
You can, without stating any reason, cancel your order free of charge. This can be done via e-mail. You will receive a confirmation by e-mail. If your order has already been sent, the return policy applies.

Return policy
You have the right to return your order (partially or entirely) within 14 days of the day of receipt of the order without stating any reasons.

How to do that?
- Inform us via e-mail
- Fill out the return form and mail it to info@bliinkt.nl
- You will receive a confirmation and return instruction by e-mail

Please note:
After receiving this confirmation, the return shipment must be received by us within 14 days.
As soon as the return shipment has arrived at Bliinkt, this will be communicated to you by e-mail, as well as the date of reimbursement.

You will receive a full refund of the purchase amount. The shipping costs will only be reimbursed if the entire order is returned. If part of the order is returned, the shipping costs will not be reimbursed.

The costs and risks of the return shipment are at your own risk and account.

The items that are returned must be in the same condition as they were shipped. This means not worn, without odors, make-up residues, damage or traces of use other than those already present at purchase.

 For the return shipment, use the original packaging as much as possible.

We cannot accept items that are not in the same condition as at the time of purchase (at the discretion of Bliinkt) or shipments received after the return period. Cash on delivery return shipments and non or insufficiently franked shipments will not be accepted. The purchase amount will not be reimbursed in either case.

Please keep in mind that you are buying vintage jewelry and has, therefore, been worn and enjoyed by others. We ask you to consider this as part of our jewelry’s charm.
Bliinkt strives to post as clear as possible photos and information on the website, despite that it is possible though that the jewelry is not living up to your expectations. In that case you can use the return policy.

Complaints
We are of course pleased when you are satisfied with your purchase! If you are not please let us know and we will find a satisfactory solution for us both.

In the unlikely event that this will not work out, we will our dispute to the European Online Dispute Resolution Platform.

Tips
Welcome!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.