Geen producten (0)
WIL JE IETS BESTELLEN BIJ BLIINKT? LEUK!
Lees dan wel echter eerst even de volgende info over de verzending

Helaas leven we op het moment in een vreemde wereld waarin niet zo veel meer zeker is. Ook misschien niet de wereld van PostNL. We kunnen dan ook niet garanderen dat het posttraject van je bestelling soepel verloopt. Welke keus heb je?

Zoals altijd kun je bij Bliinkt voor 4,95 natuurlijk gewoon laten verzenden met track en trace. Besef dan wel goed dat je pakje niet verzekerd is. Als het dan kwijtraakt, krijg je niets vergoed.
Daarom kun je bij Bliinkt voor 6,50 ook de keus maken voor aangetekende verzending. Hierbij moet worden getekend aan de deur én is je pakje wel verzekerd tegen verlies.

BELANGRIJKE NIEUWE MAATREGEL VAN POSTNL: vanaf nu tekent de bezorger na toestemming van de klant voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. De ontvanger wordt gevraagd om de laatste drie tekens van het legitimatiebewijs. Deze worden in het handtekeningenveld genoteerd.

 

BESTELLEN + VERZENDING   (For English click here)

Bestellen

Hoe bestel je?
1. Plaats als eerste het gekozen artikel in de 'winkelwagen' .
Op het scherm verschijnt de melding 'Toegevoegd aan winkelwagen' én de keuzemogelijkheden  'Verder winkelen' en 'Naar winkelwagen'.

2. Ga je naar de winkelwagen. Daar krijg je een overzicht van je bestelling, de verzendmethodes (zie hieronder) en de betaalmethodes te zien.
Mocht je een artkel niet willen bestellen dan kun je dit uit de winkelwagen verwijderen door op het vuilnisbakje naast het desbetreffende artikel te klikken. Je krijgt dan een pop-up schermpje te zien met de tekst 'Weet u zeker dat u dit product uit uw winkelwagen wilt verwijderen?'. Klik 'OK' als je het artikel will verwijderen of op 'Annuleren' als je het artkel bij nader inzien toch wil bestellen.

Hoe betaal je?
Je kunt bij Bliinkt betalen via Overboeking , Ideal, Bancontact of Creditcard.. De Ideal- en Creditcard-betalingen worden via hat platform van Mollie afgewikkeld.
Bij betaling van je aankoop d.m.v. Overboeking heb je 7 dagen om de betaling te doen. Het sieraad wordt voor je gereserveerd totdat je betaling is ontvangen.
Lukt het niet binnen deze termijn te betalen? Dan kan mogelijk deze termijn worden verlengd, maar alléén na overleg. Dit kan via mail. Als de betaling van de bestelling niet binnen de standaard dan wel afgesproken termijn ontvangen is, zal de bestelling worden geannuleerd.
Denk eraan om bij het betalen via Overboeking het bestelkenmerk te vermelden.

1. Klik de gewenste methode aan en ga door naar de volgende pagina door op de button 'Klantgegevens' te klikken.

2. Vul de gevraagde gegevens in. De verplichte velden zijn aangegeven met een *.
Accepteer de Algemene Voorwaarden door het vakje aan te vinken om door te gaan naar het afronden van de bestelling.
Wil je nog iets willen melden/toevoegen? Doe dit dan in het vak 'extra informatie'.

3. Klik op de button 'Bestelling controleren'. 
Op de volgende pagina zie je dan een compleet overzicht van je bestelling en de gegevens die je hebt ingevuld. Controleer dit.
Mocht er iets niet goed zijn dan kun je met respectievelijk de buttons 'Klantgegevens' en 'Terug' naar de vorige pagina’s waar je je aanpassingen kunt doen.

4. Als alle gegevens in orde zijn klik dan op de button 'Afrekenen'. Je krijgt dan het scherm 'Bestelling afgerond' te zien.
Tegelijkertijd ontvang je een bevestiging met alle gegevens per e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres.

 

Verzending

Nederland
Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen na ontvangst van het  bedrag van de bestelling verzonden met de pakketpost van PostNL met track & trace.

Je kunt je bestelling naar je huisadres óf naar een ander adres zoals bijvoorbeeld je werkadres óf naar een PostNL servicepunt laten sturen. De kosten hiervoor zijn standaard € 4,95..

Wil je je bestelling aangetekend laten versturen? Dat kan, maar alleen naar je huisadres. De kosten hiervoor zijn € 6,50.

Buitenland
In principe kan je bestelling wereldwijd worden verzonden.
Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen na ontvangst van het  bedrag van de bestelling verzonden met de pakketpost van PostNL met track & trace.
Je kunt je bestelling alléén naar je huisadres laten sturen.


ORDERS + SHIPPING 

To order

How do you order?
1. Place the item you selected in the “Winkelwagen”(shopping cart).
The message “Toegevoegd aan winkelwagen” (Added to shopping cart) and the options “Verder winkelen” (Continue shopping) and “Naar winkelwagen” (To shopping cart) will appear on the screen.

2 .
Proceed to the winkelwagen (shopping cart). There you will see an overview of your order, the shipping methods (see below) and the payment methods. If you do not want to order an item, you can remove it from the shopping cart by clicking on the trash can next to the item in question. You will then see a pop-up screen with the text “Weet u zeker dat u dit product uit uw winkelwagen wilt verwijderen?" (Are you sure you want to remove this product from your shopping cart?). Click “OK” if you want to remove the item or “Annuleren” (Cancel) if you, on second thoughts, still want to order the item.

How do you pay?
You can pay at Bliinkt via Bank transfer, Ideal, Bancontact or Credit card. The Ideal, Bancontact and Credit card payments are settled via the Mollie platform.
In case of payment of your puechase by fund transfer you have 7 days to arrange payment. The purchased item is reserved for you until your payment is received.
Are you unable to pay within this period? Please request an extension of payment period via mail, . If the payment of the order is not received within the standard or agreed period, the order will be cancelled.
Remember to state the order reference when paying via Bank Transfer!.

 1. Click on the preferred payment method and proceed to the next page by clicking on the “Klantgegevens” (Customer data) button.

2. Enter the requested information. The required fields are marked with an *.

Accept the “Algemene Voorwaarden” (General Terms and Conditions) ,by checking the box, to proceed to the completion of the order.
If you want to report or add anything please leave your message in the “Extra Informatie” (Additional information) box..

3.
Click on the “Bestelling Controleren” (Check order) button.
On the next page you will see a complete overview of your order and the data that you have entered. Please check this carefully.
If something is incorrect, you can go to the previous pages where you can make your adjustments with the “Klantgegevens” (Customer data) and “Terug” (Back) buttons respectively.

4. If all information is correct, click on the “Afrekenen” (Checkout) button. The “Bestelling afgerond” (Order completed) screen comes up.
Simultaneously you will receive a confirmation by e-mail mentioning all details of your order at the e-mail address you specified.

 

 Shipment

The Netherlands
Your order will be shipped, within 3 working days after receipt of the amount of the order, with PostNL parcel post with track & trace.

You can have your order shipped to your home address or to another address such as your work address or to a PostNL service point. The costs for this are € 4.95.

Do you want your order shipped by registered mail? That is possible, but to your home address only. The costs for this are € 6.50.

 

Abroad
In principle your order can be shipped worldwide.

Your order will be shipped, within 3 working days after receipt of the amount of the order, with PostNL parcel post with track & trace.

Your order can be shipped to your home address only.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.